Kanak-kanak zaman sekarang mesti dah tak pandang permainan zaman kita dulu-dulu. Sekarang ada ps3, tablet dan telefon canggih. Mana la nak layan permainan zaman 80/90an ni kan. Jom imbas kembali kenangan kita pada zaman dahulu.

2

Permainan penutup botol..kutip penutup botol, bawa pergi sekolah lawan dengan kawan-kawan

 

5

Yoyo … zaman sekolah dulu siap ubah suai lagi yoyo ni, letak lampu la, tukar barang dalam tu nk kasi berputar lama

 

7

Digimon, tiap-tiap hari bagi makan, tengok binatang tu membesar..haha

 

jojo-deng dang-tora

Ini paling rare.. 3 jenis permainan, Jojo Tora dan DingDang… mainan dalam tu akan berubah-ubah..makanan pon best..tapi beli untuk mainan je, makanan bagi kat kakak dangan abang

Anda mesti rindu pada iklan di bawah ni…